Anna

Välkommen!

Bilder från en härlig dag

Publicerad 2009-02-28 16:00:09 i Allmänt,

Här är nyförvärvet . En rolig liten fräsare som man kan ha skoj med!






Här är "gammeln" som är nyare än nyförvärvet. Hängde du med? Riktigt skön att åka på!





Tog  skotrarna upp till slalombacken, satt i solen och njöt. Lilleman och Skägget åkte.
Bara jag får tag på nya pjäxor ska jag kasta mig utför också!

Här poserar Lilleman







Och här ser ni Skägget som en prick i backen, eller som ett streck, där till höger i bilden, nära skogskanten...


Kommentarer

Postat av: Märy

Publicerad 2009-02-28 20:44:08

Tack ja känner mej hedrad =D

Postat av: Kenny

Publicerad 2009-03-01 00:13:44

Tocken fräsig skotran.

Postat av: Kenny

Publicerad 2009-03-02 21:56:04

Jaaaa, du är nog bra nyfiken ändå.





Plötsligt så händer det!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

I den här bloggen finns en mix av dagboksblaj och fiktiva texter.Ibland dyker kanske en och annan dikt upp också men det är ju inte min styrka direkt så någon uppsjö av det lär du inte finna.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela