Anna

Välkommen!

Dagen till ära är här LILA!

Publicerad 2009-01-31 03:39:54 i Allmänt,

Ikväll blir det spännande.

Ska Bollnäs lyckas med bedriften att besegra Lag Erik i Körslaget? Det återstår att se.

Undertecknad kommer att tillsammans med Skägget sitta på Corner tillsammans med andra entusiaster och heja som sjutton och rösta som få på  Lag Hanna - LILA.

Därför är min blogg dagen till ära i Lila toner.


Nyss hemkommen från skotertur i skogen checkar jag nu ut och kastar mig i famnen på Skägget och John Blund


God Natt och Rösta i massor på Lila ikväll nu!  GO TEAM HANNA!


Kommentarer

Postat av: Kenny

Publicerad 2009-01-31 14:10:13

Tror det bara är fjortisar (som inte vet bättre) som röstar på Team Erik!

Postat av: Märy

Publicerad 2009-01-31 17:03:55

Vadå ska ni sitta på corner? =) Kul! =)



Hörredu...ja undrar hur man får in you tube filmer i bloggen? kopierar man bara http koden eller?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

I den här bloggen finns en mix av dagboksblaj och fiktiva texter.Ibland dyker kanske en och annan dikt upp också men det är ju inte min styrka direkt så någon uppsjö av det lär du inte finna.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela