Anna

Välkommen!

RÖSTA nu Bollnäs och alla andra ute i vårt land!!

Publicerad 2009-01-31 17:25:00 i Allmänt,

Ikväll är det final och nu gäller det att rösta så att telefonerna brinner, så att Bollnäs kammar hem det här!

Det blir ingen skoter för oss ikväll, till Anders stora (skade)glädje, för ikväll blir det pizza, öl/vin och Körslaget på storbilds-TV på den lokala pizzerian, tillsammans med andra nervpirrande Arbråbor.

Hjälp nu Bollnäs att ta hem det här - rösta inte bara en gång, utan MÅNGA!





Vet inte vad ni känner men jag är SÅ nervös!

Tjipp tjipp och SKÅL på er!

Kommentarer

Postat av: Märy

Publicerad 2009-01-31 18:49:18

Nä vi ska inte ner, vi sitter hemma å myser i soffan å vräker i oss ostkrokar å godis =)

Sen tänkte ja bjuda in John till badrummet ner i badet =) hhihihih

Postat av: Anna

Publicerad 2009-01-31 18:52:09

Mysigt det med =)



Ha det så gott bland alla ostkrokar och godisar.

Se bara till att rösta LILA så är Jag nöjd i alla fall! :D



Kram

Postat av: Kenny

Publicerad 2009-02-01 00:00:38

Ja det är jäkla skoj att känna sig eftertraktad på arbetsmarknaden, men det vore ju bra om jag höll mig på ett o samma jobb ett tag.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

I den här bloggen finns en mix av dagboksblaj och fiktiva texter.Ibland dyker kanske en och annan dikt upp också men det är ju inte min styrka direkt så någon uppsjö av det lär du inte finna.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela