Anna

Välkommen!

Gotland

Publicerad 2009-06-28 13:43:47 i Allmänt,

Kom till ett ljummet och helmysigt Visby igår kväll. Innan dess blev det en eftermiddag på Söder hos bästa Marie med lunch i en park och en massa förtroligt snack. Sådana här gånger när det är varmt och skönt ute saknar jag "mitt" söder.

Huset vi bor i ligger innanför murarna, alldeles i närheten av Österport - en riktig pärla. I morse åt vi frukost i vårt seminariehus och nu strax ska vi iväg på en briefing inför morgondagen då allt kör igång på allvar.

Sitter just nu på lånad dator så jag hinner inte skriva mer just nu. Får se om det blir något mer bloggande under veckan.

Tjipp tjipp!

Kommentarer

Postat av: Kenny

Publicerad 2009-06-28 14:08:48

Haha, de är inte kloka. Undra hur fan jag skulle se ut, om jag vore ett sk emo? =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

I den här bloggen finns en mix av dagboksblaj och fiktiva texter.Ibland dyker kanske en och annan dikt upp också men det är ju inte min styrka direkt så någon uppsjö av det lär du inte finna.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela