Anna

Välkommen!

Det kan göra ont när man lägger ur hjärnan...

Publicerad 2009-05-25 21:08:57 i Allmänt,

Sent igår kväll skulle jag ut en sista gång för att kolla vattennivån i poolen. Jag klev ut genom altandörren och glömde för en kort sekund bort att det inte längre är någon altan där, utan man måste ta ett stort kliv ner till den provisoriska trappen. Mitt i steget kom jag på det och lyckades sätta foten på översta steget, men för långt ut. jag snubblar, snubblar och faller till sist med knäet rätt in i kanten på en betongplatta. Smärtan var så oerhörd att jag trodde att jag hade fått en spricka i knäet men jag verkar ha haft tur. Idag är det bara lite svullet och ömt i skrubbsåren.

I morgon hägrar en föreläsning om mindfullnes på förmiddagen innan jag äntrar jobbet för ett kvällspass.


Det här var en riktigt häftig byggnad (stulen från Kennys blogg):

http://www.funniest-stuff.com/2009/05/funny-and-amazing-office-building-in-the-wood.html

Kommentarer

Postat av: Märy

Publicerad 2009-05-25 21:46:58

vart då? där du skriver nu? där de är vitt där du skriver??

Postat av: Kenny

Publicerad 2009-05-25 23:41:17

Tack så mycket... jodå, ngt ska jag väl kunna hitta på!



Jäklar vilken osis med trappen. Hoppas det inte blir värre nudå.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

I den här bloggen finns en mix av dagboksblaj och fiktiva texter.Ibland dyker kanske en och annan dikt upp också men det är ju inte min styrka direkt så någon uppsjö av det lär du inte finna.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela