Anna

Välkommen!

En kväll med teamet innan semestrarna

Publicerad 2009-05-28 22:56:23 i Allmänt,

Jag arbetar med ett så härligt team nu att det är en fröjd varje dag jag kliver in i min flygel. Vet inte hur många gånger de har sagt det tidigare men ikväll kom det igen: Vi måste bara vara det bästa teamet på hela jobbet! Vi har så roligt, bryr oss om-, hjälper- och tar hand om varandra. Ja, det är en härlig hög av människor och det har aldrig kännts så lätt att arbeta som tillsammans med det här gänget. Nu är det fyra nya på väg in till oss och de verkar lika härliga de med =)

Ikväll har vi träffats för att ha roligt och äta middag tillsammans så här innan semestrarna startar. Vi lagade mat tillsammans, gick tipspromenad och så skulle det bli lekar men efter middagen var jag tvungen att åka hem snabbt då vi behövde ha ett snack med storemannen, både föräldrar och bonusföräldrar, men det var roligt så länge det varade.

Före middagen tog vi alla på oss peruker och glasögon som värdinnan hade och så tog vi en gruppbild som ska sättas upp på jobbet - Vilken syn det måste ha blivit! Väntar på att M ska lägga upp dem på Facebook så att vi får skratta lite åt oss själva.

Nu blir det nedvarvning, en dag med jobb till och sen väntar en fullspäckad helg samt måndag och tisdag. Undrar om jag överhuvudtaget kommer att hinna med att få ta mitt premiärdopp i poolen någon gång?

Söv sött, vakna törrt!

Kommentarer

Postat av: Kenny

Publicerad 2009-05-30 10:21:27

Haha!! Man läser det som man vill läsa.



Jag har också sett någon liknande film från Tjernobyl. Väldigt häftigt att se. Det går så jäkla snabbt när naturen tar över.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

I den här bloggen finns en mix av dagboksblaj och fiktiva texter.Ibland dyker kanske en och annan dikt upp också men det är ju inte min styrka direkt så någon uppsjö av det lär du inte finna.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela