Anna

Välkommen!

Många val blir det

Publicerad 2009-10-26 19:47:04 i Allmänt,

Igår kände jag inte alls för att vara hemma. Hade för ovanlighetens skull lust för lite Irl-shopping så vi åkte iväg till Valbo. Hittade lite kläder så nu är jag inte klädlös längre, vilket började bli ett nästan verkligt faktum. Gick en sväng på IKEA också så att vi fick titta lite på köksluckor till köket. Hade tänkt bygga om hela köket men nu har vi kommit på att om vi sätter in en bänkdel och överskåp på en ännu skåptom yta i köket så kan det bli riktigt bra ändå. Tänkte då passa på att byta köksluckor på de andra köksskåpen så att det blir enhetligt och så sätta upp väggskivor istället för det fula kaklet som nu sitter där. Har mer eller mindre bestämt mig för högblanka, svarta luckor. Lite hur det ser ut, fast i rött kan man se på IKEAS hemsida (kök nr 15 i bildserien, fast röda högblanka dörrar då)

Nu måste jag fundera ett tag på om jag väljer rätt eller om jag ska tänka om, men det känns som att det skulle kunna bli ett jäkligt läckert kök med lite nya luckor, väggfärg och tapet så jag ska ta en allvarlig funderare och välja och vraka lite mer. Varför finns det så många val ibland? Det blir ju så svårt att välja. Det tycker Jan Berglins Gubbar också.

På fredag ska jag och Skägget åka till Kroppsvårdsgården igen för spa och behandlingar. Skägget hade ringt och bokat idag och jag ser verkligen fram emot kl 14 på fredag då vi ska vara där. Det blir spa + två trettiominutersbehandlingar, shiatsu och massage.

Snart är det dags för Tinas cookalong och Färjan 3. Vi har inte bestämt oss för vilken vi ska titta på ännu. Ännu fler val. Innan kl är 20.00 måste jag bara titta på det här klippet en gång till och det var inget svårt val - kan ju inte sluta skratta när jag ser det - den stressade blicken, ansiktsuttrycket, blickarna han kastar över axeln, skriken han utstöter... ja allt!

Night folks!

Kommentarer

Postat av: Kenny

Publicerad 2009-10-28 10:02:12

"Eller varsamt värmd i armhålan?" Hahaha! Herregud!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

I den här bloggen finns en mix av dagboksblaj och fiktiva texter.Ibland dyker kanske en och annan dikt upp också men det är ju inte min styrka direkt så någon uppsjö av det lär du inte finna.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela