Anna

Välkommen!

Det är skönt då tunga stenar lättar från hjärtat

Publicerad 2009-09-30 20:16:59 i Allmänt,

Det är så SKÖNT när man tar tag i problem och reder ut dem. I går kväll gjorde jag just det och det var en stor tung sten som lättade efter att ha tagit tag i det jag skulle ha gjort redan efter första incidenten i våras. Personen i fråga tackade till och med för att jag gjorde det så nu ska förhoppningsvis gruffet från den andres sida vara över. När vi åkte hem därifrån igårkväll kände jag mig så mycket mer lättad och slipper bli rädd nästa gång vi råkas.

I förrgår var vi på Bio och tittade på Flickan som lekte med elden och jag har inget annat att säga än att den håller samma höga klass som Män som hatar kvinnor. Rekommenderar den varmt till den som har funderat på att se den. Det är ju helt fantastiskt vad bra vi har det i vårt lilla samhälle. Vi har max femhundra meter till affär, bank, bio, blomaffär, systembolag (utlämningsställe), kaffe- och tebutik, tatoostudio, frisör, läkare, apotek, massör, matställen och mycket mer!


TA en tur på  löpbandet kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

I den här bloggen finns en mix av dagboksblaj och fiktiva texter.Ibland dyker kanske en och annan dikt upp också men det är ju inte min styrka direkt så någon uppsjö av det lär du inte finna.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela