Anna

Välkommen!

Helg

Publicerad 2010-04-28 20:26:53 i Allmänt,

Idag är det onsdag och nu har jag gjort helg för den här veckan. Har semester i morgon för vi hade tänkt åka till Bruksvallarna och Ramundberget över helgen. Nu blir det inte så. Har fått operationstid på fredag så vill det sig illa orkar jag inte så mycket i helgen över huvudtaget. Känns så där då jag hade sett fram mycket mot att åka till fjälls. Vi har ju inte varit dit någonting i år alls. Å andra sidan har jag väntat på den här operationen ganska länge nu och vill få den gjord så jag är samtidigt glad över att ha fått en tid.

Sitter här och sippar på ett glas rött och lyssnar till Skägget och Jimmy,  en jobbarkompis från när han jobbade uppe i Storlien nyss, slösurfar och har det gott. Har lyckats ta den absolut värsta bilden på Skägget någonsin. Jag skrattar som en tok varje gång jag tittar på den!




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

I den här bloggen finns en mix av dagboksblaj och fiktiva texter.Ibland dyker kanske en och annan dikt upp också men det är ju inte min styrka direkt så någon uppsjö av det lär du inte finna.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela