Anna

Välkommen!

Skön och rolig helg

Publicerad 2010-04-26 21:48:33 i Allmänt,

Den senaste helgen har varit händelserik. fredagen innehöll teamfest med bowling och sen mat på Roma inne i stan. Jag var tvungen att åka hem tidigt och fick lämna alla glada teammedlemmar tidigt pga barnskjutsande. När jag kom hem till sist var huset fullt av folk. Fick några G&T serverade och sen gick vi iväg till Esplanaden en sväng. Där var det bara en värdelös trubadur men vi stannade tills de stängde. Skägget och jag gick hem ensamma, spelade en massa sköna låtar, dansade, sjöng och hade det superroligt bara vi två ända fram till fyra på morgonen.

På dan på lörda'n blev det en tur till Bollnäs där jag köpte mig en ny kamera. Det blev en Casio EX H-15. Är mycket nöjd so far. Tog en tur in på lokala ICA och köpte oss en oxfilé som vi tillredde och åt med råstekt potatis, vitlöksfräst babyspenat och beasås, efter att vi hade suttit ute i solen hela eftermiddagen sippandes på vitt vin. Sandra kom och åt med oss och så småningom fick vi besök av ännu ett sällskap.



Söndagen blev en lugn dag. Åt frukost sent. Sandra dök upp och drack kaffe. Hon hade med sig en blomsterkvast till mig, gullet. Var sen iväg en vända till Forsön där jag provade att knäppa en och annan bild.



Mot kvällen grillade Skägget, jag och barnen hamburgare och spett och bara mös hela familjen. Var så himla trött efter helgens bravader att jag slocknade efter middagen och sov för natten strax före åtta.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-04-27 13:59:42

Ja du Anna!

Tänk att du har köpt en likadan kamera som mig! KOnstigt!

Men den verkar bra tycker jag,,många finesser men ändå enkel.

Vilken trevlig tillvaro ni verkar att ha med god mat och vänner=)

Kram

Postat av: Anna

Publicerad 2010-04-27 18:00:16

Ja jag vet ju inte riktigt vem du är som har kommenterat :) men vi har det mysigt med våra vänner om helgerna, det sticker jag inte under stol med =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

I den här bloggen finns en mix av dagboksblaj och fiktiva texter.Ibland dyker kanske en och annan dikt upp också men det är ju inte min styrka direkt så någon uppsjö av det lär du inte finna.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela