Anna

Välkommen!

Fnisskvällar och stressfrakturer

Publicerad 2010-02-24 19:47:11 i Allmänt,

I morse kl 5 larmade mobilen att det var dags att kliva upp. jag är oerhört tacksam att jag vaknade för jag hade glömt att slå på ljudet på den när jag gick och lade mig så det enda den gjorde i morse var att ligga och prutta på nattduksbordet och det brukar jag sällan vakna av!

Kl 6 var jag i givakt på jobbet, plockade med prylar, fixade fram kameran och annat till dagens frukostmöte med systrarna Kallur. Mötet blev riktigt superbra! Tjejerna är så otroligt glada, roliga och underhållande att lyssna till både när de pratade träning, stressfrakturer, kost eller annat. Tidig morgon innebar också tidig kväll så kl 15 packade jag ihop och åkte hem.

Jag har äntligen kunnat släppa kryckorna nu och går utan problem, bara jag inte sträcker benet helt rakt för då känns det som att knäskålen stöter emot underbenet eller nå't sånt. Är det inte bättre nästa vecka ska jag gå tillbaka så att de får kolla. I helgen ska jag faktiskt testa att åka lite skoter då det är familjedag med hemlig tur så då blir det lite av ett eldprov om benet håller sig lika illa eller om det blir sämre.

Söndag och måndag kväll har blivit toksena vilket har resulterat i att vi har varit aptrötta och fnissiga som fjortisar. Här om kvällen när vi hade tittat på Familjen Annorlunda via Anytime så var det när programmet slutade nån kanal med American Idol på. jag brukar i princip aldrig titta på de där Idolprogrammen men den här gången fastnade vi. Det var den ena knasbollen efter den andra som fick oss att kikna av skratt. En kille var helt sanslös och fick mig att tänka på den sjungande geten i den animerade Sanningen om Rödluvan. Döm själva får ni se (likheten blir bättre ca 1 min och 20 s in i Rödluvanklippet). Lyssna också särskilt till när Jarrod sjunger upp genom att öva på Buzz-ljudet:








Den här var en annan höjdare - "They kind of dance for money" :D






I morgon och på fredag är jag ledig. ska runt och göra lite bankärenden och annat. Det kändes skönt med en kortvecka faktiskt!

Ha det gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

I den här bloggen finns en mix av dagboksblaj och fiktiva texter.Ibland dyker kanske en och annan dikt upp också men det är ju inte min styrka direkt så någon uppsjö av det lär du inte finna.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela