Anna

Välkommen!

Manifestation för hästmannen!

Publicerad 2010-09-16 20:21:50 i Allmänt,

Det är rent bedrövligt att myndigheter utövar makt över sådant de inte borde ha något att invända emot, enbart för att grannar vill ta över hästmannens marker och ha bort honom från byn!

Djurinspektionen borde skämmas och ägna sig åt ärenden där det är verkliga fall av djurplågeri!!

Läs själva här


Manifestation för hästmannen sker på lördag den 18 september. Du som kan, var med och protestera och skicka gärna vidare!

Kommentarer

Postat av: Angelica

Publicerad 2010-09-17 10:37:23

Förjävligt! Har sett den där dokumentären och den där mannen skulle aldrig kunna göra något ont, iallafall inte mot sina djur! Tack för tipsen! :)Eftersom jag haft problem med ischias och sånt i många år så har jag lite övningar på lager, men pilatesboll har jag funderat på :) Sen gäller det att komma igång och få rutin på det hela också =P

Postat av: Kenny

Publicerad 2010-09-18 12:20:55

Egentligen handlar min låga period på att man blir anklagad att trampa ner vän/vänner. Ja det jag skrev om i en tidigare blogg.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

I den här bloggen finns en mix av dagboksblaj och fiktiva texter.Ibland dyker kanske en och annan dikt upp också men det är ju inte min styrka direkt så någon uppsjö av det lär du inte finna.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela