Anna

Välkommen!

Simon Ekrelius - en designer på uppgång

Publicerad 2010-09-20 19:50:45 i Allmänt,

En barndomsvän till mig slog sig in på Haut Couture och det börjar gå riktigt bra nu.

Vid senaste visningen på Fashion Week i London har han fått många rescensioner men en av dem var den allra mest humoristiska modevisningsreportage jag någonsin har läst! Simons namn har nog klättrat några steg efter den publiceringen!

Här kan du läsa hela artikeln själv och skratta du med

En annan artikel om London Fashion Week och Simon


Simons hemsida här


Vad roligt för dig Simon, du är värd all uppmärksamhet i världen! =)

Kommentarer

Postat av: Kenny

Publicerad 2010-09-20 20:19:21

Fan inte klokt asså. Ja, otur är vad det är. Först nerdragning på Samhall som jag sa upp mig på ett annat jobb för att få och nu slipprar avtalet genom fingrarna på NTI så man får gå.



Uppgivenhet känner jag. Men det ska ändras! Jag ska finna ett riktigt bra jobb!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

I den här bloggen finns en mix av dagboksblaj och fiktiva texter.Ibland dyker kanske en och annan dikt upp också men det är ju inte min styrka direkt så någon uppsjö av det lär du inte finna.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela