Anna

Välkommen!

Hollywood till Segersta - min hemby

Publicerad 2010-08-31 10:54:59 i Allmänt,

Inser att jag har glömt att skriva om den stora världshändelse som tidningen Ljusnan och nu också DN skriver om - att Hollywood ska äntra mina hemtrakter, där jag är uppväxt, Segersta och Kilafors.

Faktum är att en spektakulär scen, som tidningen säger, ska spelas in intill gamla älvbron och den är inte så många hundra meter från mitt föräldrahem. Tror visst att jag måste ta och åka till pappa och hälsa på när det börjar bli dags.

Så här skriver DN om det hela

Tidningen Ljusnan

Mer i Ljusnan

Lite mer i Ljusnan (märker ni att det här är den STORA händelsen här? *L*)

Det är oerhört roligt att så här små byar får sån publicitet! Sen är det super för hela Hälsingland att få ett märke på kartan då vi har ett fantastiskt landskap att besöka men är alldeles för dåliga att marknadföra den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

I den här bloggen finns en mix av dagboksblaj och fiktiva texter.Ibland dyker kanske en och annan dikt upp också men det är ju inte min styrka direkt så någon uppsjö av det lär du inte finna.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela