Anna

Välkommen!

Vinst gånger två idag!

Publicerad 2010-09-01 21:01:58 i Allmänt,

Idag har jag varit i Gävle hela dagen, min första dag på nya jobbet. Jag har sån energi, känner mig upprymd och glad och tror verkligen att jag kommer att trivas bra! Det blir massor att göra för att jobba allt i rätt riktning men det ska vi lyckas med, så är det bara!

Kom hem från Gävle mot kvällningen, bar in matkassar, paket som jag har hämtat ut på ICA och grabbade samtidigt posten från brevlådan och gick in. I posthögen, bland all reklam fanns ett kuvert där det stod GRATTIS till vinsten Anna! Trodde först att det var reklam men så när jag öppnade såg jag att jag hade vunnit 1000 kr på postkodlotteriet! jag har aldrig vunnit någon jättevinst någonsin. Tidigare har jag vunnit 1000 resp 2000 kr på Triss, senast i julas. Det dyraste jag någonsin har vunnit var en kompressor värd 2500 kr så en sån här vinst gör mig sprudlande glad faktiskt =)

Nu ska jag dansa i väg till duschen, likt en Dancing Queen...

Tjipp tjipp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

I den här bloggen finns en mix av dagboksblaj och fiktiva texter.Ibland dyker kanske en och annan dikt upp också men det är ju inte min styrka direkt så någon uppsjö av det lär du inte finna.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela