Anna

Välkommen!

Lugn helg

Publicerad 2011-02-20 18:48:09 i Allmänt,

Helgen har blivit lugnare än tänkt. Igår skulle vi ha klivit upp tidigt för att bege oss på Hemliga Turen med Skoterklubben. Vi hade laddat upp med hamburgare, kaffe och fikabröd men alltsammans fick stoppas i frysen istället då termometern på morgonen visade -30 grader ute. Synd att det blev så för vi hade valt en Bra och framförallt helt Ny Hemlig Tur, men få se om vi kan ordna den på nytt om två veckor istället.

Istället för Hemlig Tur åkte jag hem till Susanne istället och fick lite olika ansiktsbehandlingar och annat. Sandra var med mig och när vi var färdiga åkte vi hem till henne för att hämta lite vin och sen hem för att laga mat och därefter blev det ett besök hos grannarna. En skön och rolig kväll. Längesen jag fick chans att umgås med goa Sandra också så det blev extra roligt igår.

I morse drog Skägget iväg på sladdning upp till Harsa. Själv åkte jag ner till Sandra och hjälpte henne att lyfta upp en blytung hylla och så gjorde jag chokladbollar till Mehlins kalas medan hon slog in presenter och plockade iordning lite.

Nu är jag tung i huvudet. Antingen är det allergi för det har blivit mycket hundar och katter i helgen, har nyst konstant känns det som, eller så är det ryggen som behöver en omgång. Har beställt en massage för säkerhets skull, det skadar ju liksom inte...

Dags att göra iordning för en ny arbetsvecka, puss!

Kommentarer

Postat av: Angelica

Publicerad 2011-02-26 06:45:21

Jo, jag har sett den i djungeln av alla magtabletter =P Just nu äter jag Losec mups vid behov, den funkar bra för mig, åt nån som hette Linc förut men den hjälper inte längre =P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

I den här bloggen finns en mix av dagboksblaj och fiktiva texter.Ibland dyker kanske en och annan dikt upp också men det är ju inte min styrka direkt så någon uppsjö av det lär du inte finna.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela