Anna

Välkommen!

Sista semesterveckan

Publicerad 2011-07-11 19:34:04 i Allmänt,

Förra veckan var tumultartad i både positiv och negativ bemärkelse. Vad som har hänt tänker jag inte skriva om eftersom det berör andra personer än mig men allt löste sig till det positiva i alla fall och jag är glad för all vänskap och värme som finns runt min familj och är tacksam för alla fina vänner som finns till när det behövs.

Lade ut en annons på BMW:n på Blocket i slutet av förra veckan. Det har mejlats och ringts till förbannelse så till sist orkade jag inte ens svara när det ringde. Några har varit hit och tittat på den men inte velat köpa så igår kväll kom det en kille som tog den efter en kort genomgång och testkörning så nu blev jag utan bil och har en vecka på mig att hitta något att rulla i så länge medan jag funderar på vad det ska bli för bil här för min del. Jag har fått löfte om att köpa en kompis bil för en billig peng och tänker slå till på det så länge tror jag.

För övrigt går jag nu in på sista semesterveckan och från nästa vecka får min stackars kollega äntligen sin efterlängtade semester då jag hoppar in och styr skutan under de fyra veckor hon är borta. Tror hon tycker det ska bli extra skönt med semester nu.

Helgen som gick var jag i Fagersta på besök. Det blev en riktig kanonhelg och därmed svårt att bege sig hemåt men den som väntar på något gott kan vänta länge och det var väl inte sista gången jag åkte dit kan jag tro : )

Lyssnar mycket på just nu:

Arash - Dasa Bala

Timbuktu - Resten av ditt liv (kul text förresten :D )

Alexandra Stan - Mr Saxobeat

Spankers  - Sex on the beach

Promoe - These Walls Don't Lie

Sasha Lopez feat Anda Adam - Madam


I morgon ska jag umgås med Sandra en heeeel dag och kväll. Vi har knappt träffats på de två senaste veckorna nu för hon har jobbat arslet av sig och jag har varit upptagen med mitt. Hon är saknad kan jag säga!

Hoj hoj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

I den här bloggen finns en mix av dagboksblaj och fiktiva texter.Ibland dyker kanske en och annan dikt upp också men det är ju inte min styrka direkt så någon uppsjö av det lär du inte finna.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela