Anna

Välkommen!

Veckorapport

Publicerad 2012-11-04 13:54:58 i Allmänt,

Veckans toppen- och bottenlista ser nog ur som så här för den här veckan och helt utan inbördes ordning: 
 
Toppen
  •  Lilleman som fortfarande är här
  •  Sandra som sovit här
  •  Påfyllning av nytt järn på HC - Blir en annan människa, en bättre!
  •  Healingen jag fick av Anna-Lina i fredags - Själsbomull!
  •  Myskvällen i fredags med Lilleman, Storeman och Pia
  •  Karaokenatten i Yxbo på fredagnatten - en riktig höjdare!
  •  Myskväll på Gärdet igår
  •  Att jag äntligen tog det beslut jag så länge grunnat på. 
 
Botten
  •  Ziperalls urusla bemötande av mig som kund. Kundservicepersonal med uppblåsta bimbopipiga röster likt robotar upprepar sitt mantra, "Vi besvarar alla mejl inom 24 timmar så du har inte mejlat oss" och "om du bara hade hört av dig till oss tidigare hade vi kunnat lösa ditt ärende" trots att både jag och Sandra har mejlat upprepade gånger, ringt ett antal gånger utan att få ärendet löst och att då få kastat i ansiktet - Du har INTE varit i kontakt med oss tidigare för ditt ärende är inte löst och du har inte mejlat oss för då hade du fått svar för "Vi besvarar alla mejl inom 24 timmar" och "Om du bara hört av dig tidigare hade du kunnat få ditt ärende löst". Efter hot om polisanmälan för presentkortsbedrägeri och att gå till Allmänna reklamationsnämnden har jag nu (kanske) fått upprättelse men jag ropar inte hej än för varorna har inte kommit hem ännu. 
  •  Att jag hela tiden varit så tom på energi men den kommer så sakta nu känner jag. 
  • Att jag ska vara så nedrans svårstucken. Senaste järninfusionen resulterade i sex olika stick. jag är öm överallt i armar och händer och på torsdag är det dags igen för ny påtankning. 
 
 
Kommande vecka väntar två dagar i Kratte Masugn där det blir konferens. Sen skulle jag ha åkt vidare till Karlstad för två dagars arbete men det blev inställt. Både trist och skönt. Kändes lite jobbigt att vara borta fyra dagar just nu så det är bara att se ut två nya dagar och öronmärka dessa med Karlstad. Sen ska jag väl packa en del flyttkartonger för snart går flyttlasset! : )
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

I den här bloggen finns en mix av dagboksblaj och fiktiva texter.Ibland dyker kanske en och annan dikt upp också men det är ju inte min styrka direkt så någon uppsjö av det lär du inte finna.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela