Anna

Välkommen!

Året som gått del 3

Publicerad 2012-09-18 20:24:41 i Allmänt,

Lite mer i bildform från året som gått. 
 
Jo... det HAR varit fint väder också! 
 
 
Den här bilden är från Pingst när jag och Lilleman var i Narnia, eller Yxbo som det också kallas. Här  var det yxkastning på gång. 
 
Kvällen blev super och det var tidig morgon innan vi kröp i säng allihopa. 
 
 
 
Ännu en bild på svensk försommar när den är som vackrast! 
 
 
 
Het och solig dag på altanen i Narnia. Högtryckstvätten fick ge svalka i form av vattendimma... 
 
 
 
 
Skön junikväll efter jobb i Växjö. Överallt var det studentmiddagar och fullsatt på varenda servering men vi hittade en grekisk restaurang och fick både god mat och dryck. 
 
 
 
 
Ännu en het sommardag, denna gång i Lappudden. Jo jo, det var faktiskt en del vackra dagar mellan allt regnande! 
 
 
 
 
Lappudden här också. Magiskt...
 
 
 
En del fiske blev det också... men det här måste ha blivit ett bottennapp va??
 
 
 
 
En och annan baddag fick jag till också. Sa jag att det faktiskt var fina dagar också? Hon som väljer att försöka se det positiva ;-)
 
 
 
 
Här en dag på stranden med Mehlin. Denna gång på Stenö
 
 
 
En skön dag på Hälsinglands riviera, Orbaden
 
 
 
Jo, jag lyckades med att bli solbränd också så nog sjutton har det varit sol mellan regnskurarna! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

I den här bloggen finns en mix av dagboksblaj och fiktiva texter.Ibland dyker kanske en och annan dikt upp också men det är ju inte min styrka direkt så någon uppsjö av det lär du inte finna.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela