Anna

Välkommen!

Måndagsblå

Publicerad 2012-09-24 19:24:41 i Allmänt,

Så var det måndag igen. Jag har haft en rolig helg bortsett från en tönt när vi var på Cielo. Han var uppenbarligen sur på mig, varför vet jag inte men något har jag tydligen gjort fastän det nog är en par år sen jag träffade människan sist men han sprutade öl över mig och gjorde syrliga miner. Ingen förlust för mig, snarare för honom så jag lägger ingen större vikt på det, det är det inte värt. 
 
Många tankar snurrar just nu i mitt huvud. Flytten till ny lägenhet närmar sig med stormsteg,mycket på jobbet men inte övermycket och så en massa andra funderingar och tankar som snurrar. Det händer mycket själsligen helt enkelt och jag vet inte riktigt hur jag ska förhålla mig till det annat än att det bara är att flyta med och gilla läget. Så småningom ska jag väl hitta någon bra väg med allt det här. 
 
Lade upp en bild på Facebook på mig och Långa Farbrorn från i lördags alldeles innan vi skulle gå ut. Först på söndagen såg jag något jag inte tänkte på när jag lade ut den. Orb? Eller vad tror ni? 
 
 
 
 
 
 
I fredags fick jag intravenöst järn för att se om det kan hjälpa mot mina restless legs. Än har jag inte märkt att det hjälper fullt ut men jag klarar mig otroligt mycket bättre än tidigare. Jag har fått så pass liten dos än så nu följer en tid att ställa in vad som är rätt mängd för att det ska hjälpa. Däremot har jag märkt att jag är mycket piggare nu. En lång tid har jag känt mig väldigt trött. Det har inte spelat någon roll om jag har sovit bra eller inte så har jag känt en obeskrivlig trötthet. Jag har kopplat det med att benen har varit bråkiga och att jag har sovit oroligt även när jag faktiskt har sovit men inser nu att det är nog järnbristen som har gjort mig så här trött. Fantastiskt att kunna känna sig utvilad ibland må jag säga! 
 
Dags att göra lite middag här. 
 
Tjipp tjipp! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

I den här bloggen finns en mix av dagboksblaj och fiktiva texter.Ibland dyker kanske en och annan dikt upp också men det är ju inte min styrka direkt så någon uppsjö av det lär du inte finna.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela