Anna

Välkommen!

Utmanad

Publicerad 2009-03-27 09:40:12 i Allmänt,

Jag har blivit utmanad av Märy 

Berätta 7 sanningar om dig själv

- Länka till den som utmanat.
- Utmana 7 personer i slutet av ditt inlägg
- Skriv meddelande i de sju personernas blogg så de vet om inlägget!



7 sanningar om mig:

- Är korsordsperiodare - löser många i ett svep och sen ingenting på länge.

- Har varit nära döden två gånger

- Kunde läsa innan jag var fem år

- Har nog världens största stortår - ser ut som kycklingklubbor!

- Tävlingsmänniska (Jo jag har till sist erkänt det), men inte fanatisk sådan...

- Är rädd för stora maskiner - långtradare, grävmaskiner m m, i hjärtat men inte i förnuftsmässigt

- Har världens goaste tonåring - ödmjuk, varmhjärtad och den roligaste humorn =)

Kommentarer

Postat av: Märy

Publicerad 2009-03-27 10:11:49

Va menas me rädd för stora maskiner i hjärtat?



Va har du vare nära döden på för vis?



Oao läsa innan 5 år =) de va inte dålit! haha

Postat av: Märy

Publicerad 2009-03-27 10:34:59

ååå shit alltså! ja du har ju verkligen haft änglavakt! Å va rädd din pappa måste ha vare när han såg dej ligga å flyta!! fy va hemst!

Postat av: Kenny

Publicerad 2009-03-28 12:04:58

ja det är fantastiskt. Men jag tror jag har mkt att tänka på även fast jag känner mig fri och obunden. Drömmer om jobbet i vanlig ordning om hur jag ska lägga upp saker och ting på möten mm, haha. så det kanske beror på det. Eller att man börjar bli gammal och glömsk.

Postat av: Kenny

Publicerad 2009-03-31 13:24:24

hehe jepp. Inte nog med att man måste fixa sysselsättningar på jobbet. Man har fullt upp här hemma med Jon och Angelica oxå =)

Postat av: Kenny

Publicerad 2009-04-02 19:34:46

Ahhh! Huvudet på spiken. Ska nog ta och beställa tid. Fan, va lite du skriver i bloggen då?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

I den här bloggen finns en mix av dagboksblaj och fiktiva texter.Ibland dyker kanske en och annan dikt upp också men det är ju inte min styrka direkt så någon uppsjö av det lär du inte finna.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela