Anna

Välkommen!

Alla Godkända!

Publicerad 2011-01-30 19:37:45 i Allmänt,

Idag har vi haft uppkörning och uppskrivning för alla elever på skoterförarutbildningen och alla blev godkända och jag är en stolt utbildare! Vi hade två fransmän med också, en som pratar svenska och en som talar engelska/franska så det blev muntliga prov och så fick den svensktalande fransmannen tolka åt den andre och det gick ju vägen det med.

I fredags hade jag semester från jobbet för att förbereda mig inför min första alldeles egna skoterkurs och nu känns det som att det var jättelängesen jag var på jobbet så i morgon ska det bli riktigt skönt och roligt att gå till jobbet igen, om jag bortser från att behöva kliva upp i ottan. Har klivit upp tidigt hela helgen också men inte så tidigt som på en arbetsdag. Bara jag kommer upp går det bra men det är alarm- och uppklivningsmomentet jag gruvar mig för varje arbetsdag. Så har det iofs alltid varit så det är inget nytt.

Snart är det dags för veckans TV-höjdpunkt - Solsidan! ÄLSKAR den teveserien!

Over and out for now...

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

I den här bloggen finns en mix av dagboksblaj och fiktiva texter.Ibland dyker kanske en och annan dikt upp också men det är ju inte min styrka direkt så någon uppsjö av det lär du inte finna.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela