Anna

Välkommen!

Det finns så många ord - vilka ska man välja?

Publicerad 2009-04-28 20:06:28 i Allmänt,

Jag har så mycket jag vill skriva om att jag inte vet i vilken ände jag ska börja eller vilket ämne jag ska skriva om. När jag lägger mig på kvällen dyker ämnet upp som har flest ord klara. Det bara väller ur mig och så tänker jag varje gång att Det ska jag skriva om i morgon, men när morgonen kommer så sitter jag lika frågande varje gång, VAD var det jag skulle skriva om? Eller HUR var det nu jag tänkte?

Idag känns det riktigt illa. Känns lite som att jag har blivit lobotomerad....

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

I den här bloggen finns en mix av dagboksblaj och fiktiva texter.Ibland dyker kanske en och annan dikt upp också men det är ju inte min styrka direkt så någon uppsjö av det lär du inte finna.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela