Anna

Välkommen!

Ledig dag

Publicerad 2010-04-29 20:42:03 i Allmänt,

Har haft semester idag och skrotat runt hemma bara då vi inte kom iväg till fjällen nå. Få se om vi kan köra iväg i morgon istället. Annars blir det en helg hemma i lugn och ro.

Skäggets arbetskompis Jimmy sov här i natt och åkte vidare söderut på eftermiddagen. Det blev riktigt kanonvarmt på da'n så jag satt ute i solstol i kortärmat och bara njöt av tillvaron.

Serien Spin City tittade jag aldrig mycket på men det finns en scen som är obetalbar och som jag nyligen hittade på Youtube. Det är den med Paul Spinner när han dansar till Bröderna Gibbs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

I den här bloggen finns en mix av dagboksblaj och fiktiva texter.Ibland dyker kanske en och annan dikt upp också men det är ju inte min styrka direkt så någon uppsjö av det lär du inte finna.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela