Anna

Välkommen!

Måndag men inte en alldeles vanlig sådan

Publicerad 2010-08-23 22:12:46 i Allmänt,

Idag har det varit måndag hela dagen och kvällen. Men det är inte en alldeles vanlig måndag, åtminstone inte för mig. Idag var det den sista måndagen som jag gick till mitt jobb. I morgon blir det i ofs den sista tisdagen jag går till jobbet och då blir det sista dagen någonsin, om inte det faller sig så att jag hamnar tillbaka på brottsplatsen igen i framtiden då förstås. Allt känns både vemodigt och spralligt. Vemodigt att lämna sköna arbetskamrater, många roliga minnen som jag ju kan ta med mig men också uppgifter som jag inte kommer att ha igen och som har varit superroliga. Men jag tror att jag kommer att få det väldigt bra dit jag kommer också så det känns liksom lite spralligt, pillrigt och så där förälskelsehärligt i kroppen också på samma gång :)

Kommentarer

Postat av: Kenny

Publicerad 2010-08-26 13:02:13

Hahaha! Va fan!? =)



Man har varit ung o vacker en gång i tiden!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

I den här bloggen finns en mix av dagboksblaj och fiktiva texter.Ibland dyker kanske en och annan dikt upp också men det är ju inte min styrka direkt så någon uppsjö av det lär du inte finna.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela