Anna

Välkommen!

Semester!

Publicerad 2010-06-20 11:10:34 i Allmänt,

I fredags jobbade jag min sista dag innan semestern. Hade egentligen velat haft sen semester i år men nu känns det bara SÅ skönt!

I fredagskväll hade vi teamfest. En tjej hade ställt upp husvagnen ute på Långnäs så där satt vi och åt mat, drack, lekte och skrattade i massor. Sen var vi in på Fredagsrocken på Långnäs. Det blev en helt kanonkul kväll! Dagen efter blev dock mindre rolig. Minns inte sist jag var så dålig faktiskt. Uffe var också på Långnäs och han följde med hem till oss då han ändå skulle till en kille i Norränge på lörda'n. Han  brukar alltid vara dålig men inte jag så han hade mäkta roligt åt mig igår. Det är nästan så att jag mår dåligt än i dag faktiskt :-/

Storeman är på Dreamhack i Jönköping nu. Av statusarna på Facebook att döma verkar han ha det riktigt bra. Pratade med honom i telefon i går och han lät nöjd då också. Sen i juli ska han på Rockweekend också. Skägget och jag ska också dit så finns man i närheten om det händer något.

Eftersom Storeman får göra två rätt stora grejer i sommar så tänker vi naturligtvis göra något med Lilleman också. Först var tanken att åka med honom till Tallin och sova på hotell där. Det var han jättenöjd med för Tallin är ju "utomlands" men så i veckan råkade jag istället boka en vecka till Alanya, Turkiet. Det var en galet glad kille som tog emot det telefonsamtalet och budskapet:

Jag: Det kommer inte att bli någon resa till Tallin
Lilleman: Nähä *muttrar* å varför inte det då??
Jag: Nä för det blir en vecka i Turkiet istället
Lilleman: *drar ljudligt efter andan* Vänta!! *tar bort luren från örat och vrålar ett glädjetjut* Så där *skrattar* är det sant??!!

Idag blir det en tur till Sala-Heby för att leverera varor så får jag se vad som är kvar av den dagen efter det.

avslutar dagens blogg med ett klipp där det är Muppet Show-trummis wannabeen som ni ska spana in, men det märker ni nog själva ;-)

Tjipp tjipp!

Kommentarer

Postat av: Angelica

Publicerad 2010-06-20 13:08:16

Ja, inte äre någe kul inte. Men som tur är så är det inte så lång tid kvar nu, känner förvärkar lite då och då nu :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

I den här bloggen finns en mix av dagboksblaj och fiktiva texter.Ibland dyker kanske en och annan dikt upp också men det är ju inte min styrka direkt så någon uppsjö av det lär du inte finna.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela