Anna

Välkommen!

Kungen av akvariet

Publicerad 2010-11-03 19:04:57 i Allmänt,

Här är Kungen av akvariet med fullt utfälld ryggfena, en riktigt ståtfull fisk



På bilden nedan är den ena lillproppen med på bild också. Den mäter ca 7 cm från stjärt till nos, så då kan du tänka dig storleken på den stora!




Dagens roligaste nyhet måste ändå vara den om björnen i Ytterhogdal som har skitit en stor, lingonprydd hög, endast 5 meter från kommunhusets trappa. Undrar vad björnen tänkte? Här har ni lite lingon, visserligen uppblandat med lite annat gojs, eller "Skiter man väl i!", Skit in Skit ut eller Hur tänkte björnen egentligen??

Spökfilmerna - Riktigt eller Fake?





Hemma har det varit lugnt på spökfronten ett bra tag men nu har problemen börjat igen så kanske vi ska göra slag i sagen en gång för alla nu och leta rätt på någon som kan komma och rensa? Senaste "stora" händelsen var i går morse då Skägget trodde att jag hade klivit upp. När han stod i köket var det någon som gick från matplatsen in i vardagsrummet. I samma veva som det har blivit oroligt hemma här igen så har även kylskåpet börjat att krångla igen också. Under den tid det har varit lugnt här har kylen fungerat felfritt. Sömnen är också jättedålig igen. Vi drömmer konstigt och väcks flera gånger per natt. Häromnatten drömde jag att jag fick kontakt med en person från andra sidan. I drömmen var Lars med mig och frågade om jag hörde vad personen sa och om jag kände att hon var med oss. Han höll om mig samtidigt som jag kände hur den på andra sidan gick in i oss. När jag berättade allt på morgonen för Skägget kände han igen alltsammans av det jag berättade... drömt samma dröm eller vad??

Nu ska jag gå och vila lite. Har sprängande huvudvärk och är oerhört trött

Gäsp gäsp

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

I den här bloggen finns en mix av dagboksblaj och fiktiva texter.Ibland dyker kanske en och annan dikt upp också men det är ju inte min styrka direkt så någon uppsjö av det lär du inte finna.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela