Anna

Välkommen!

Det är mycket nu...!

Publicerad 2011-08-10 01:01:41 i Allmänt,

Min kalender blir allt fullare för var dag som går märker jag, både jobbmässigt och privat men värst är den privat faktiskt. Sen tre veckor tillbaka har jag inte en enda fri helg förrän 16 september. Roligt men spontaniteten i att svänga förbi XX för en fika eller ett glas försvinner lite. Hm... ta ett glas vin en kväll du och jag prata strunt? Ja men det skulle ju vara kalasroligt! Vänta så ska jag kolla min kalender... passar det med fredag den 18 november mellan kl 18-20? för sen har jag annat jag ska iväg på. Ja ni fattar va?

Jag har haft två trevliga helger i Stockholm de senaste helgerna. Sen väntar följande:
12-14 augusti - Helg i Nusnäs med bror och sambo, kusin och döttrar och så jag och grabbsen
20-22 augusti - Helsingfors med Sandra - Nån som vill hänga på? Vi köpte vår kryssning för en hundring : )
23-24 augusti - Stockholm med Sandra
24-26 (morgon) augusti - ev Stockholm själv eller något annat
26-27 aug Uppsala med Sandra
27-28 aug Stockholm och Dolly Parton på Globen med Sandra som fick biljetter till detta när hon fyllde år
30/8-1/9 augusti Seminarium Sociala Medier Stockholm
4-12 september - Kreta med barnen
13-14 september - Strategidagara med jobbet och övernattning i Gävletrakten

Därefter ska jag kunna vara lite social också ev... *L*


I övrigt har jag blivit erbjuden en lägenhet mitt i stan på gågatan i Bollnäs och vill nu hyra ut mitt hus - intresserad?
Hör av dig i så fall : )

Helgen som gick började jag med att åka in på Toyota och hämta bilen jag köpte dagen innan. Är jävulskt less på strulande bilar och nu kände jag att det var dags att ta tag i problemen och göra något åt det så sagt och gjort, stövlade in på Toyota, pekade ut bilen, sa Den vill jag ha men du får pruta lite och gjorde affär! Säljaren var så paff att det gick så fort att han bara gapade hahahaha. Sen drog jag direkt söderöver och  tillbringade helgen på Ekerö i trevligt sällskap. Tiden gick så fort att plötsligt var det söndag och dags att åka hem.

Nya bilen - en riktigt schteeekare hahahaha men jäkla pigg för att vara så liten!







Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

I den här bloggen finns en mix av dagboksblaj och fiktiva texter.Ibland dyker kanske en och annan dikt upp också men det är ju inte min styrka direkt så någon uppsjö av det lär du inte finna.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela