Anna

Välkommen!

Helg och Klintenträff

Publicerad 2011-02-05 19:31:30 i Allmänt,

Idag är det lördag men ingen sovmorgon nu heller. Nu är det tredje eller fjärde helgen som jag inte har någon sovmorgon så i morgon ser jag fram emot med glädje på att få sova ut, men slår vad om att jag vaknar tidigt bara för att jag får sova...!

Klockan åtta i  morse packade jag, Skägget och Sandra skoterkälken full med stekpannor, mjöl, vatten, fläsk, kaffe, chokladbollar och mycket annat och drog iväg upp till Klinten där skoterklubben hade träff idag. Det kom mycket besökare vilket glädjer oss mycket. Jag, Sandra och Herman gjorde kolbullar så att svetten lackade. Isak höll koll på kaffepannor, Fredrik högg ved för allt vad tygen höll och Skägget skötte kassa och var alltiallo. Det blev en hellyckad dag - TACK Alla som kom, ni är Guld Värda!

Om två veckor är det dags igen för nästa träff och då väntar hemliga turen. Det blir nog kolbullar och annat smått och gott då också... mer info kommer snart.

Lite bilder från dagen

    

 


På väg hem från Klinten tog vi en tur upp på Högsteberg och Jösses vilken utsikt! Man kunde se Bolleberget, Koldemoåsen, Orfa och Järvsöklack utan problem. Sen kunde man se längre än så, fantastiskt vackert!!

I morgon blir det eventuellt en längre skotertur eller så blir det en hemmadag med lång sovmorgon, tvätt och städ innan det är måndag och dags för jobb igen. Jag ska ju till Luleå i veckan och behöver packa  i morgon också.

Veckans absolut bästa klipp är den här ölreklamen!

Ha en trevlig kväll och fortsatt helg, puss!

Kommentarer

Postat av: kyd.blogg.se

Publicerad 2011-02-11 11:44:40

Grön är verkligen du det.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

I den här bloggen finns en mix av dagboksblaj och fiktiva texter.Ibland dyker kanske en och annan dikt upp också men det är ju inte min styrka direkt så någon uppsjö av det lär du inte finna.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela