Anna

Välkommen!

Skön dag!

Publicerad 2011-01-22 20:34:34 i Allmänt,

Idag hade Arbrå Skoterklubb träff vid vindskyddet där vi sålde Kôlbullar, korv samt både varm och kall dryck. Lite missmodiga var vi då skotercrossen som blev inställd för några veckor sen i Söderhamn nu skulle köra precis i dag istället. Många tar skotrarna dit för att titta så vi trodde att vi skulle bli besökslösa. Ack så fel vi hade! Det kom massor med människor och kôlbullepannorna gick varma hela tiden, ända tills 5 kilo fläsk och en enorm mängd smet var uppstekt. Riktigt roligt var det också att vi sålde ett 30-tal ledmärken, ett gäng mössor och tröjor också! Det här behövs verkligen då vi är mitt inne i säsongen och klubben ligger minus i kassan. Macken i Vallsta hade glömt bort att skicka förra årets bensinräkning så Poff var alla pengarna borta :-/

Har kört en del skoter idag också. Stundvis var det väldigt bulligt och kulligt i leden så det blev mycket ståkörning och gasa på så nu är jag helt slut i knäna och handlederna, men det var det Klart värt! I morgon ska vi iväg på tur också och då blir det med korv, kaffe och dryck så att vi kan stanna och grilla lite på något bra ställe.

      


Den här veckan har varit lite påfrestande på mig. Har haft något skit i kroppen som har orsakat trötthet och huvudvärk. På det har jag två dagar klivit upp halvfem på morgonen  för att hinna med tåg till Stockholm där det har varit möte hela båda dagarna och sen har jag varit hemma först åtta på kvällen. Mycket intressanta möten/workshops har det varit men påfrestande så det var verkligen skönt att få sova "ända till" halv nio i morse!

Solsidan - Den klart bästa serie som går på Tv just nu!

Är Skåne ett landskap?

Från en av mina absoluta favoritfilmer!

Bra Låt och skön scen från samma film

Vilken Enorm upplevelse!!

Håll min hand är du snäll : )


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

I den här bloggen finns en mix av dagboksblaj och fiktiva texter.Ibland dyker kanske en och annan dikt upp också men det är ju inte min styrka direkt så någon uppsjö av det lär du inte finna.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela