Anna

Välkommen!

Fredag eller är det?

Publicerad 2011-07-01 20:03:25 i Allmänt,

Jag har haft semester en vecka nu. Jag var faktiskt tvungen att titta flera gånger vad det var för datum och dag idag innan jag kunde skriva att jag har haft semester i en vecka för jag är totalt dagvill. Den här veckan har flutit på i ett töcken och jag har gjort absolut nada, nichts, ingenting, nothing! Nog för att jag är av den åsikten att man inte ska planera sin semester till fullo utan flyta med och se vad roligt man vill göra. Okej om man planerar en vecka eller något men sen låter det flyta fritt men att göra ingenting är lite väl mycket även för mig. Jag har haft kraftig huvudvärk sen i måndags nu och den har bara blivit värre och värre och naturligtvis är den en bidragande orsak till att jag inte har gjort någonting. Förresten, igår gjorde jag ingenting på badstrand tillsammans med Sandra, Inka och ett gäng hundar, så någonting har jag ju gjort ändå när jag tänker efter. Den emotionella resan har gjort mig lite låg också tror jag men det ska väl förhoppningsvis bara vara eftedyningar som går över, eller?

I morgon är det lördag den 2 juli och dags för Arbrås stora sommartillställning - Hyelekväll. Det brukar alltid vara riktigt roligt och inget jag vill missa men i år vet jag faktiskt inte. Är inte alls på humör men ska ge det ett försök tror jag. Har en inbjudan hos Maria så jag går dit och så får jag se sen om jag känner för något partajande. Dock går jag gärna och lyssnar på Steve Thoresson och Frix som ska uppträda under kvällen så det kommer jag nog inte att missa men något partajande avstår jag nog den här gången.

I midsommar var vi hos Sandra i hennes lada och grillade och hade det trevligt. avslutet på kvällen blev nog det tidigaste jag någonsin har varit med om på en midsommar, ja förutom de midsommaraftnar jag har jobbat då. När klockan var vid midnatt var jag och John som var på besök redan hemma och satt i soffan och pratade. I och för sig blev det en sen midsommar ändå för vi var uppe till framåt tre-fyratiden innan vi somnade så det blev väl kanske inte så tidigt ändå. Vad velig jag är i dagens blogg känner jag, varför är det så? Är det för att jag är ett hörn? Ja jag är nog ett hörn, eller är jag ett hörn? Nåja, nu ska jag sätta mig ner i egenvald ensamhet och läsa lite bok tror jag, eller så ska jag kolla på en film, eller ska jag skriva lite? Jag får nog suga på det där ett tag...

Ha en trevlig helg alla!

Jösses vilket superhopp!

Ingen tvekan om vad den här lille gossen gillar för musik!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

I den här bloggen finns en mix av dagboksblaj och fiktiva texter.Ibland dyker kanske en och annan dikt upp också men det är ju inte min styrka direkt så någon uppsjö av det lär du inte finna.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela