Anna

Välkommen!

Äntligen fredag

Publicerad 2012-10-26 19:54:00 i Allmänt,

Som jag har väntat på att den här fredagen ska komma! Det har blivit minimalt med sömn men jag är förundrad över att jag är så förvånansvärt pigg ändå! 
 
Hm... loggade in här för att jag kände sån enorm lust att skriva en massa, kände mig inspirerad. Så loggade jag in  och då tog det slut på ord. Nu sitter jag här med en sjujäkla skrivkram! 
 
Och nej jag tänker inte skriva om det ni säkert är intresserade av att höra om.. åtminstone vissa som läser min blogg ;-)
 
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

I den här bloggen finns en mix av dagboksblaj och fiktiva texter.Ibland dyker kanske en och annan dikt upp också men det är ju inte min styrka direkt så någon uppsjö av det lär du inte finna.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela