Anna

Välkommen!

Året som gått del 2

Publicerad 2012-09-09 20:57:15 i Allmänt,

Kan man få en vackrare start på morgonen än så här? Tveksamt. Vid två tillfällen i sommar har jag haft förmånen att få vara på den här underbara platsen. Utsikten är från sängen. När man vaknar upp har man den här fantastiska utsikten utanför fönstret. 
 
Stället kallas Lappudden och det var kärlek vid första ögonkastet jag kom dit. Det är bara en stuga till inom synhåll, annars är man helt ensam med vatten, skog och natur runtomkring sig och det är bara helt underbart och helt i min smak. Där finns gott om tid att bara ladda batterierna, för meditation, sol, bad och fiske. Andra svängen jag var där plockade jag en hel hög med blåbär på ett litet kick. Jag hoppas jag får förmånen att komma dit fler gånger för där mådde jag helt underbart bra! 
 
 
 
 
 
 
Bilden nedan tog jag när vi rodde långdrag med eka på en spegelblank sjö på midsommaraftonen. Vackert, eller hur?
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

I den här bloggen finns en mix av dagboksblaj och fiktiva texter.Ibland dyker kanske en och annan dikt upp också men det är ju inte min styrka direkt så någon uppsjö av det lär du inte finna.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela