Anna

Välkommen!

Älskar dig så

Publicerad 2013-01-07 22:49:00 i Texter,

Älskar dig så

Det finns ingen i världen som är så snäll mot mig som du 
Som alltid finns där när jag behöver 
Som alltid stöttar, tröstar och älskar 
Ändå är du så respektlös mot mig 
Varför gör du så? 

Det finns ingen i världen som jag kan bli så arg på 
Som fått mig att gråta floder i ilska 
Som fått mig att vilja slå dig för att du är så dum 
Ändå har jag stannat 
För jag älskar dig så 

Det finns ingen i världen som har accepterat mig med hull och hår 
Så som du har gjort, varenda dag 
Under hela vår tid 
Som älskat mig för den jag är 
Därför älskar jag dig så 

Det finns ingen i världen som gjort mig så stressad och orolig 
Som får mig att gå i tusen bitar 
Som får mig att vilja ge upp och lämna allt 
Allt det vi har du och jag 
Varför är det så svårt att be dig gå? 

Det finns ingen i världen jag kommer att älska så 
Som känner min varenda vibb 
Som känner när jag är vill 
Allt det vi hade du och jag 
Gå, jag ber dig, gå

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

I den här bloggen finns en mix av dagboksblaj och fiktiva texter.Ibland dyker kanske en och annan dikt upp också men det är ju inte min styrka direkt så någon uppsjö av det lär du inte finna.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela